6.28.2012

Potpurri

Liten bloggtorka måste jag erkänna, så de flesta inlägg handlar om det lilla livet nu, det är ju visserligen vad det brukar göra men detta känns mer oinspirerat. Syntetiskt för många ord används så det verkar inspirerat.

Träffade en gammal klasskamrat på ICA igår, JS, det var jätteroligt =) Han kämpade på och det verkade gå bra för honom. Bara fint!

Igår blev min lätta mysjogg nästan snabbdistans, damn nice! Sturms schasade iväg mig för att hon trodde att mitt huvud var på väg att explodera. wtf's up with that? Jaja, hon hade rätt men det hör inte dit.
Synd att jag inte hade någon pulsmätare till mina pigga ben, hade velat se hur jobbigt det var på riktigt. Nu kanske ni höjer rösten om 3 Garminklockor och mufflar och grufflar om det, nåväl säger jag, för jag vill hävda att batteriet är slut i bältet. Wäh wäh wäh! Det gick så lätt så jag trodde att det gick långsamt for sure men jag flög ju fasen fram. Cykling är melodin = högre kadens, skonsam sort of alternativ mängdträning. Värmde ned med 11 x backsprinter. De, de va NAJS. Sedan hemgång m Sturms.

Vissa har går ju på makrobiotisk diet, men vi som inte gör det uppskattade frusen mango som kvällsvickning efter ovan nämnda bragd.

Vi såg mer my life in film igår, the shining avsnittet och shallow grave avsnittet efter det. Har någon sett shallow grave och tycker den är värd att se? Känns som att vi som inte sett den missade mycket. Andrew Scott(tror jag han heter, Moriarty iaf) å andra sidan var bedårade, fullständigt bedårande som Wendy.

Annars är det Trögtorsdag idag, höll i all allvarlighet på att somna ståendes för inte så länge sedan, sittande, sedan på sparkcykeln. Det är inte bra.
Blir på sin höjd cirkelträning med kb ikväll om inte Sturms ändrar sig och jag får följa med ut och cykla. Har hittat en kickass kb-rutin, har fortfarande träningsvärk sedan måndagens runda! Såklart har jag knåpat ihop den själv och såklart är den kickass.

Som sagt blir mycket träning då fantasin tryter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar