6.27.2012

Förfallet

Ja, uthållighetstisdag regnade bort (vilken uthållighet va?) övergick i underhållningstisdag istället. Det bjöds på my life in film, där både Moriarty och Luke Stone var med. Sturms hade spårat upp den på tumblr, vi såg inte så många avsnitt men nog många för att denna dag skall gå under namnet Espressoonsdag.
Så it can gå when the hasp is not på!
Men serien var rätt underhållande, vi skrattade t o m av pinsamhet - när händer det?

EDIT: Kl 13:38

Ska Espressoonsdag vara en ursäkt? Näe! Hade gärna sprungit, myssprungit men det går inte i Merrells, inte än iaf. Så det blir högkadens Visst låter det proffsigt med uttryck jag inte vet vad de betyder...? hemåt med Kent i lurarna (lagom takt)eller kanske Nirvana och sammanbitet face! Ja jävlar vad jag skall vara som vattnet och vargen eller hur det var... Skogaholmsfuel och sedan är diesel power (Prodigy låt - ej lämplig takt för lugn cykling) som gäller hela vägen uppför alla satans backar som karaktäriserar trakten enligt kartan över Sverigeleden. Nu skiter vi i det här grabbar och tar oss en mysjogg. Det är vi värda, det unnar vi oss.
Läste just en blogg om en man som cykelpendlade 12 mil. Mafakker.

Slowtwithcin' a lill' bithcin'! Borde trycka en tröja med det på. Den vore awesome att ha när man springer, sitter på jobbet eller går på kalas. Det är i vart fall vad det blir för mig idag, kanske t o m i skogen för att smöra lite för mig själv.

Jojomän! Sedan kan man "unna" sig massor av my life in film. Yeah, bitches love my life in film.

EDIT: 15:39

Rätt sweet att bara tänka på träning som är rolig. Den kan få vara varierande, inte målinriktad eller grenspecifik. Den behöver inte av nöden konsumera en jävla massa kcal (come on, alla vet att jag bara äter upp dem och en hel jävla massa till i rena yrsla' ), eller en herrans massa kilometer om jag inte känner för det, eller ens ta varje dag i anspråk.
Så jag kan unna mig en springtur istället  =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar