10.04.2010

They won't take me alive!

This is Sparta!!!!

Min backup has arrived

10 kommentarer:

  1. Glorious!

    Jag vill också ha en Sturmis som backup....

    SvaraRadera
  2. Men om Sturmis är Leonidas, who's Xerxes? Hr H?

    SvaraRadera
  3. Överste Bearshrimp! Såklart...
    Logiskt vore annars att el Sturmo var Xerxes eftersom hon är quite tall och har mer kläder än Leonidas och överglänser shrimpsen.

    Har en bild på Hr H som bara väntar på publicering...haha..mohaha..mohahahaha!

    Du har också en Sturmis som backup, jag törs lova det faktiskt.

    SvaraRadera
  4. hon satt säkert o väntade på mig på väg till duschen!!!!!!!!!

    (duskaintetaoberättalitetomhansomrensadeförsthögerosenvänsterhåla?)
    (kanskebästattlåtabli...)

    SvaraRadera
  5. Ang Hr H, marsipantryckläge?

    SvaraRadera
  6. marsipantryckläge? Jag är lost måste jag erkänna...får endast och då menar jag bara snuskiga associationer...

    SvaraRadera
  7. Jag vill annars minnas att dena bild härstammar från lite S.T.A.L.K.E.R abstinens å Sturmis vägnar. Så hon skulle nog knäppa mig i egenskap av zombie och ja...resten är historia.

    SvaraRadera
  8. Hm, Fader Misja förnekar sig inte hör jag. Vet inte om jag verkligen vill veta hur du tänkte där. Jag tänkte ju på de marsipantryck vi förärat Generalen med tidigare...

    Zombies! Har jag berättat om den dröm jag hade om zombies där jag...eh, vi tar det sen.

    SvaraRadera