4.26.2010

Rip this place up and scream- I am your slice of life!

Imorse beslöt jag mig för att aktivator kunde gå någonstans och gömma sig. Vem behöver dem liksom? Jag åkte dit drog in lukten i näsborrarna och vände igen. Det osade o-inspiration och nederlag. Jag försåg mig med en kopia av schemat och stack. Jag missade inte så mycket hoppas/ tror jag. På väg hem mötte jag Generalissimus, han var nog lika opepp han, för han återvände till hemmet efter bara två jobbandes timmar.

90 kronor fattigare och 30 kopior rikare begav jag mig ut i vimlet med ett vargtandsleende. 1000!!! watt minst.
Jag har lämnat mitt CV precis överallt i staden och shoppingdistriktet idag, överallt finns det nu utspritt och det var väl själva fan om inte en endaste liten en av alla de kopiorna skulle ge mig ett litet jobb. Det tog mig tre timmar att sprida dem för vinden på detta sätt, men det gav säkerligen mer än att sitta stilla på centrumhuset och vara dötråkig.

Nu är jag dock rätt slut, skall hämta Putte klockan tre/ halv fyra och sedan Sturmis. Hästarna vill ha vatten innan också, och såklart borde jag ut och gå en sväng i finvädret med. Först en kopp cankao sedan får vi allt se vad som händer och sker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar