4.23.2010

Days of the Phoenix

För tredje gången på lika många dagar har kissekattfamiljen varit i Vattjom, hos däck Magnus med andra ord, ni minns han som konspirerade med Forden så jag körde den till Trapalanda.
I vilket fall så är den nu på väg tillbaka från de sälla jaktmarkerna och jag skall snart ta den på en re-premiär run. Coachen tipsade om att jag skulle ta andra svängen om denna gång så att allt det där i bakänden av bilen som är snett åt ena hållet skulle korrigera sig tillbaka till normalläge. Sagt och gjort tycker jag, någon som vill hänga med på den turen? Hjälm bör medtagas.

Putte, Sturmis och jag åt Calippo och lyssnade på NIN. Putte kommenterade när musiken tystnade och det tar jag som ett lovande tecken.
Vi hann även med lite lekpark där jag saltade och pepprade min Putte filé för att steka honom under gungorna. Efter det skulle det åkas "rutschelkana", snällt nog höll lille P min hand när jag tyckte det var läskigt.


2 kommentarer:

  1. Han är snäll med de vekhjärtade, lilleputten. Btw, kanske bäst att köra bilen på rakare sträckor, säg slätten? ;)

    SvaraRadera
  2. Hum hum, jag gillar hur du tänker där...

    SvaraRadera