4.08.2010

Kaviarfluff

Jag har bakat cupcakes, rosa, godisfyllda, småkaksstora jävlar.
Tyvärr blev spritsen precis kaviarstor så det ser ut som om det är kaviar på dem, rosa kaviar visserligen men ändock. Annars hann jag med att städa också och hämta barn och skjutsa Sturmis och fjanta på. Från Kommunbiblioteket inhämtades ett st HITLER- en biografi av Ian Kershaw ( och om inte kineserna censurerar det här då fan...) den är närmare tusen sidor tjock och lovar god underhållning under tidiga morgnar och sena nätter :) Wihi!

Om Elsa läser, please rapportera till Coca Cola burken hur flighten gick!

2 kommentarer:

  1. Kineserna censurerar fortfarande enligt mina källor. Btw, såg du dokumentären om Eva Braun? "Hitler - mittt livs kärlek" tror jag den hette.

    Kom till CocaColaburken, mamma väntar! Märkligt nog fattar ingen här när jag ropar ut detta meddelande...

    SvaraRadera
  2. Flighten gick väl bra, kom fram till slutdestinationen iallafall, och det är väl det som är huvudsaken :)

    SvaraRadera