4.26.2010

HInderbanan!!!

Alert går ut till el P, jag och Stoet var på hinderbanan igår = den har tinat fram!
Först kommer ett överunderöverunder sedan repklättring upp och ned sedan armgång (klarade tyvärr inte, men gjorde negativa chins så jag håller på att förgås av träningsvärk baköver idag) sedan mystisk springa fram och tillbaka eller slalom grej sedan däck sedan balans eller krypa under sedan ett agilitydäck och sedan är man i mål!

Det var asigt jobbigt men roligt, kom hem och låt oss prova! Tyvärr är allt gjort av trä och mina stackars handflator är därför söndertrasiga idag. Mina ladyparts fick sig också en omgång när jag försökte springa igenom överunderöverunder andra över istället för att ta mig över. Gör fortfarande ont kan jag lova, rejält blåmärke utan bildbevis utlovas.

Stoet klättrade repet upp och såg sedan på när jag kutade runt och provade resten. Osolidariskt. Först efteråt tipsade hon om att flera joggare hade passerat och att de flinat fast jag inte märkt något. Lögn säger jag.

7 kommentarer:

  1. Ingen agilitybana alltså? Men framtiningen är duly noted och inkorporerad i framtidsplanerna. Fun fun fun! Förutom det där med lady parts alltså, det vill jag helst undvika... PåK!

    SvaraRadera
  2. Blev ingen Hitler, möjligen en långhårig smått arisk Hitler.

    SvaraRadera
  3. Känner mig faktiskt riktigt pepp att testa hinderbanan, agility eller ej. Låter avgjort bättre än att anväda random välutrustad lekplats som träningsredskap. Då är det minsann inte bara joggare som garvar...:)

    SvaraRadera
  4. Kom hit då!
    Så ska vi hinderbana vår väg :)

    SvaraRadera
  5. Ja! If only I could run to you now...I would probably be too tired för hinderbana. Men du förstår tanken.

    SvaraRadera