10.21.2009

Arbeit..work! Arbeit..work!


Det lilla samspelet mellan Nitzer Ebb och Die Krupps heter Machineries of joy (om jag inte missminner mig) och har fått både mig och Sturmis att övergå från att säga ka-ka-o till ka-kao! i kör. Vi bakar havrenegrer...havrebollar(låter så jävla äckligt, tänk häst and do the math) negerbollar? Chokladkulor? Ja ni fattar. Alltid kommer detta klämkäcka läte i kör utan att vi ens koordinerar det hela. Det bara finns där inkodat i våra delade gener.
Detta har inte så mkt att göra med min dag i övrigt, men är lite fun facts så där.

I övrigt har jag jobbat idag på den skinande cancerkliniken(lite Dan Berglund inspirerad idag).

Har även toktränat på gymmet. alla tittade men jag väljer att tro att det inte var för att jag andades som en tyngre sumobrottare utan för att jag såg så insprerande ut. Uppförsbacke på löpbandet som ni kanske anat redan.

2 kommentarer:

  1. du glömde ju skriva att vi blivit vaccade idag!!! ONT!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera