11.20.2015

1 2 3 4 kameraden tanz mit mir!



Det är fredag! Värmer upp med lite asbra musik, för en dag av strikt taget...bara fritidsaktiviteter. Inget schemalagt idag, utan istället ska jag hit the town och snacka med Cpt America en stund.

Igår var jag hos naprapaten = mådde som en kung, så rörlig! Idag börjar jag stelna till igen, illa. Han imiterade min sittställning utifrån hur min rygg "anpassat" sig, genom att sitta krokigt med vänstern i knät (som om han höll en Chivvis) och huvudet framskjutet mot datorn.
Well my dear sir, jag förstod precis vad du menar. Grym som han var sa han att Chivvisen måste flytta ned på golvet, och att jag måste skaffa starkare glasögon så jag inte satt så här illa.
Bindväven i min nacke har vuxit ihop för att anpassa mig till att vara chivvis-fåtölj, kotorna i ryggen har låst sig och ja det är ju inte toppen.

ANNARS ser jag att laibach spelar i Sthlm i januari - hint hint!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar