6.03.2015

The sound of the Smiths

Idag har jag inte gjort många knop men väl doppat min mentala penna i många bläckhorn av olika färger och innehåll. Med min mentala penna i min mentala hand har jag författat många inlägg om olika betraktelser över tillvaron dock är dessa långt borta vid den här tiden på dygnet, jag är nu mest bara trött.

Jag har lekt i sandlådan med brorsönerna idag, det var a hoot! Jag lastade och de körde, backade och tippade släpet ( fast för den petnoga var det flaket), de hade så roligt att de inte ens ville gå in då det började regna. Så enkelt men ändå så roligt tillsammans.

Så har jag lyssnat mkt på Smithisarna också då jag under dagen fylld av åska och skurar drog ur kontakten till både wifi och tv och till på köpet hade oladdad dator tvingades återupptäcka musikbiblioteket på telefonen. Jag gillar fortfarande Oscillate Wildly skarpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar