3.10.2015

You know better than that I said

En röst i telefonen viskade hest och nästan besatt att jag har en telefontid imorrn med min läkare.
Den förra missade jag för att han som uppmärksammade min fivefingers fick tag på mig utanför carolina. Inte bara hade jag ju klippt av mig håret och skaffat mig en pojkcykel, jag som var så vacker och jag hade ju lagt på mig också plus att jag såg äldre ut än vad jag är. Borde jag inte träna? Bara lite kanske försöka iallafall? Jag försökte förklara men inte lyssnade han, det gör han aldrig.
Tränar faktiskt ändå, men det ska han skita i.

Ja han träffade alla rätt helt enkelt...det förbannade är att han har mitt mobilnummer och har ringt ca en miljard gånger. Jag är sådan, jag svarar inte alla har inte svarsprivilegier (inte att förväxla med dem vilka jag helt enkelt missar har ringt, du/ni vet vem/vilka du/ni är).

Jag skriver PM istället.
På topic of PM så ser det ljust ut i framtiden, nu när vi fått veta vilka fördjupningskurser som står till buds. RoAn innebär politisk filosofi (hello Nozick my old friend) och komparation med bl a naturrätten. Gonna ace it. Överlag ser det mycket intressant ut och jag kan tänka mig att maxa CSN bara för att hinna med många av kurserna. Rättssociologi är en pärla, aktiebolagsrätt en annan, rätt och psykologi en tredje. Ja det fanns tons and tons helt enkelt som verkade intressant. Det är nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar