3.06.2015

For of sugar and ice, I am made

Det är läskigt att var ensam, det kryper som små isiga sniglar runt inuti som bara vill få fäste och suga sig fast. De har lättare att få fäste när man är ensam, om än jag har en liten gohund som gärna myser och sprider värme. Det är tur för ensamhetens istappar klingar i skägget de där två ynka timmarna som jag är ensam. Jag funderar på att se en film för distraktion medan jag ignorerar den massiva hög av plugg som väntar en stund till. Att sova mer tjänar inget till fastän jag skulle vilja för värmens skull.
Har haft seminarium idag. Vaknade kl 5 eftersom vi var ordförandegrupp idag och jag skulle skriva på tavlan. Peppade mig själv i pausen, med sms-draghjälp från Julle. Jag skrev och händerna skakade som de brukar göra vid sådana tillfällen. Det såg förjävligt ut men blev gjort, så stolt efteråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar