3.31.2015

I'm going home

Så äntligen har dagen kommit när det är dags att åka hem på påskhelg, notera att jag inte säger ledighet då mitt PM kraschat episkt och jag måste börja om från början. En vecka, tio sidor, no worries eh?


Vaknade kl 5 av en hiskelig mardröm som i stora drag gick ut på att jag slagit ihjäl en släkting (redan död så ni kan ta det lugnt) med en spade, men gjorde ett dåligt jobb så det tog hur lång tid som helst eftersom jag bara halvmissade hela tiden. Sedan hade jag styckat kroppen och begravt den i dennes rabatt och planterat plastblommor av garderobsblommetyp över för att bulletproof gömma. Briljant gömma, verkligen.När jag vaknade var polisen på väg med hundar...
Hjärnan, you ok?

2 kommentarer:

  1. Ah, en SÅN dröm... Drömde en gång att seriemördare härjade i Vivsta. Visade sig vara jag. Med en hammare. Ooops.... Har också slagit ihjäl otaliga släktingar som blivit zombies. Vi får utbyta drömtydning vid tillfälle.

    F ö tror jag släktingen skulle vara mest upprörd över valet av plastblommor....

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får absolut göra det!
    Tänk att "alla" som jag har pratat med om detta har reagerat på samma sätt - plastblommorna var det värsta =)

    SvaraRadera