1.19.2015

Closing Time

Sista gången hos Isberg nu, woho och go mig! Med upploppet kvar mot 25 är jag alltså att anse som fri från fulingen i hennes ögon.
MEN
jag kan inte säga att det är en sanning utan modifikation. Visst går det mycket bättre men det finns mycket att jobba på och det känns en aning som att hoppa utan fallskärm från ett loopande plan att släppa taget om henne nu, men jag antar att hon är att lita på. 20 ggr ska räcka för att bryta 10 års väl ingnagda vanor. 

Saknar att diskutera varför ÄS, och därifrån arbeta med strategier att förhindra bestens återkomst, saknar att diskutera känslobiten men det finns inte i programmet fastän jag flera gånger påpekat att jag vill det ska finnas med, så att ses fler gånger hjälper nog inte på den fronten.

Och inte loopar planet så mycket heller då jag ska ha fortsatt kontakt med en dietist och därmed inte helt släppas på grönbete, men lite läskigt är det allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar