12.13.2014

Ledig lördag

En välförtjänt ledig dag efter den mardrömslika gårdagen. Skakade fortfarande vid frukost så jag beslöt att idag skulle vara en dag av just ingenting. Så...mitt ingenting har spenderats på följande sätt:
promenad in till stan, där det var folkstorm på torget komplett med clowner, stormtroopers och hundar i balettkjolar. Musikhjälpen ni vet.
På stan fyndade jag en stickad väst att ha över skjortan, 35 kr. Myrorna var tyvärr stängt till min stora sorg, annars är ju det the place to be.
Trailer Park Boys, inte bara julspecialen utan även den längre julspecialen (jag kommer inte ihåg vad de heter), bra grejer.
Bad Santa...Julle insisterade och jag måste säga att den var bättre än väntat, har nog aldrig sett hela.
och så en promenad bort till den nya lgh för att kolla posten.
Utöver det har såklart mysts en hel del Kalle också, en riktig toppendag med andra ord.

Imorrn är det seminarium och förkovran som gäller igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar