12.30.2014

It must feel nice to know that somebody needs you eller bloggen livet och allting

Bloggmässigt

Som man kan se av årssummeringarna till höger så har jag inte bloggat mycket iår. Lägst antal inlägg hittills faktiskt. Det har mycket att göra med att jag vill skriva så mycket som jag inte är helt bekväm med att publiken läser och kommer ihåg, tolkar och donar med. Jag funderar på att starta en ny anonym blogg och ösa ur mig allt där. Man kan ju fråga varför det är så viktigt med en blogg när man kan skriva för dagboken, men då skulle man ju gå miste om meglomani-känslan när 150 personer läst ett av mina många ramblings födda ur skaparlust utan eftertanke. Jag gillar den känslan, och jag gillar att kunna diskutera saker i bloggformat, den kommentar som ibland trillar in får mig att känna mig som Dostojevskij och det är trevligt.

Kanske lösenordsförse den här bloggen och fortsätta här vore ett alternativ...eller ha en öppen och en stängd eller vad fan vet jag hur bloggbrudarna brukar lösa det. Har ni åsikter, now is the time. Berätta hur ni löser/ vill se lösning, och för all del inkorporera gärna tips om andra bloggplattformar på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar