7.01.2013

Keep on rocking in the free world

Livet flyter vidare i tapelake, nu 14 veckor sedan ryggpajen, och en månad in på sommarlovet. Galet!

Sakta blir ryggen nog bättre, kan gå och stå, och sitta utan smärta ibland. Varit till lokala sjukgymnasten som ska sticka nålar i muskulaturen i svankryggen, vilken är inflammerad och elak, imorgon. Hoppas det hjlälper. 

Den träning jag gör är en promenad på 2 km vilken jag blivit rekommenderad då jag fortfarande inte kan göra McKenzie övningarna som är standardprocedur.

Istället ser Ju och jag filmer, jag tittar på när resten gör ved och tar det överlag varligt. 
Bakade t ex kanelbullar igår och såg på X-men och Supernatural, nice. Ian McK är en riktigt awesome Magneto och Cas var med i dagens SPN. Ja som ni märker så kör vi repriser, det är ju faktiskt sommar.

Idag stod en re-run av Dumma Mej på schemat. Tror att jag och Ju är mer frälst än Putte fast han gillar den. Gru är grejen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar