7.05.2013

Klololokt

Står med datorn upppallad för att surfa i lyxstort format och lyssna på M83 så att alla andra kan höra det. Känns som DJ:igt att stå med datorn på detta sätt, upppallad på en högtalare no less. Mobilen bjuder ju trots allt på budgetsurf och nya spotify-uppdateringen stänger ned hela tiden. Appropå musik, letar å Jus vägnar efter en väldigt populär dance remix av en orientalisk låt, var jättepoppis för några år sedan, men jag kommer inte på vad den heter. Sitter någon på tips så kommentera bitte!

Var ute och gick förut med hundarna, mina 2 km, och insöp hur fint det är nu med sommar och sol och hela paketet. Hunden i band stannar och väntar på mig när hon tycker jag går för långsamt - och bandet är ca 3 m- slick på handen och svansvift med klappkalas som följd varje gång jag hinner ikapp. Det är rätt mysigt!
Långsam promenad, halvt linkande lämpar sig bättre än löpning för att uppskatta omgivningen. Så ska det ju inte behöva vara och det kanske är värt att se över prioriteringar och strukturer på den fronten. Alla pass behöver ju inte vara runner's high betonade, men nog ska man kunna känna solskenet och inte jämt bränna skiten ur sig med följd av skador.


Yeah, vuxenpoäng och klokpoäng och alles gut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar