5.14.2013

Jag vaknade och så var den dan förstörd

Imorse klev jag upp och det var helt tyst. Toktyst. Sådan där tystnad man bara inte orkar med, så jag kickade mig själv in i duschen och väntade på att pluggen skulle lossna i apelsindoftande heta ångor men nej, ingenting. Jag lirkade med Watsky-texter, )den där om att man är ett asshole om man inte svarar som boss) provocerade och lockpockade. Försökte mata mig med stekta ägg och kaffe för att sparka igång maskinen men (ingenting). Mördande tystnad, inte ens lite statiskt brus.



Hade vi bråkat? Är vi ovänner? Får jag the silent treatment? Inget svar.
Om jag säger förlåt då? och ormar mig lite i stoftet? Tyst tyst tyst.
Jahapp tänkte jag, då säger vi väl så idag då. Bird is the word, vad ska man göra liksom? Får väl sätta igång med arvsrätten, och då. OCH DÅ!



introt. over and over and over.

Fått grönt av sjukis att börja "belasta" igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar