8.12.2012

Post 1,004


Aww mah gawd you guys!
GAH! RAWR! OMFG!
Jag glömde bort det tusende inlägget och således har festligheterna för att fira detta inte gjorts. Bad bad BAD!

Annars är jag nu tillbaka i Tapelake efter en vecka bilandes lite hit och dit, Uppsala, och ÖverKalix (yup). Dränkt i hästskit, men lite vinster rikare. Nice för modern! Jag är ju trots allt bara med som den Lilla Ubåten.


När B vann
För övrigt har hela kurslitteraturen landat nu, lockar med titlar som "Fordran & Skuld", "Anställningsförhållandet" och slutligen "Köprätt". Hoppas det inte går käpprätt som man brukar säga!

Tumblr, why u do this 2 me?

Har just ODat på tumblr:s i neon och halvnaket. Kan inte tänka. Näsblod på väg. Upprullade ögonglober och shakes! Så många Tumblr:s har jag tittat på. Damn you Sturms! Efter att alltid ha ställt mig högst frågande till Tumblr:s existens har jag alltså fallit för trycket. Vad som startades med Andrew Scott, har slagit sig helt ur händerna!


 Tumblr:s beteende, strangely compelling

2 kommentarer:

  1. El Litteraturvetare14 augusti 2012 kl. 03:00

    Fordran & skuld, är det Jane Austens klassiker?

    SvaraRadera
  2. Nja, nästan - finns inga zombies i denna. Zombies = klassiker!

    SvaraRadera