2.01.2012

Holk!

En bil körde förbi mitt cyklande själv idag - den hette (eller ja det stod på den iaf) HolkTis, läste snabbt och tyckte att det stod Holk This! Ganska uppkäftigt.
Annars missade jag reccemott. på Norrlands idag, för det var väl idag? Kom dit och inte en käft. Fuck it sa jag och gymmade lite istället. PB med 90 kg i marklyft. Quite nice!
Sedan försökte jag sträcka ut en hand för att finna en hand i den, men i örat var det bara tut tut tut. Inte en käft. Så nu lyssnar jag på Cohen och är inte alls ensam innekatt. Meow.

2 kommentarer:

  1. Sträck ut din hand, det gjorde jag...liar liar...;P

    Grattis till 90 kg! Önskar jag såg ut så där (vet att det inte är kollo, men va fan...)

    SvaraRadera
  2. Lying Lying? Vaffö då fö?

    Tackar tackar för gratulationerna! Ang kollo så hade de come around tills imorse och konstaterade då att det såg "bitigt" ut. Det får man väl vara nöjd med?

    SvaraRadera