11.25.2010

Sturmis kom hem!!!!111

Sitter hemma. Beundrar landskapet och huvudvärken medan jag väntar på mitt kaffe, tänker lite på matematik och lyssnar på vattenkokaren.

Den slår av, mycket märkligt eftersom vattnet inte kokat än. OK tänker jag, kanske inte hörde bubblet när den kokade och hämtar pulverkaffet. Klick låter det när den slår på igen (av sig själv god damn it!), what the... jag går dit för att slå upp när den åter stänger av. Uppkokat och klart. Men icke, den nu misstänkt initiativrika tekokaren slår på igen, kokar upp en gång till och stänger sedan av igen, nu för tredje gången. Mycket märkligt.
Samma tekokare brukar också dyka upp och meddela att den fungerar i mina drömmar...funky. Så jag överväger nu att läsa om Da Vinci koden och använda den som kodbok för att tyda ut vad allt betyder.


...men mest av allt ville jag bara blogga...

2 kommentarer:

  1. Julklapp bought and paid for! Benet vackert blålila och bältet vackert vitfläckat. Nöjd. :)

    SvaraRadera
  2. Jaså, där ser man. Julruschen börjar tidigt i de mörka skogarna. För egen del drar jag ju till Manchester och fixar julklappar för att inte ungjävlarna ska kunna byta de ;)

    Och så här två veckor innan avfärd så nås jag av rapporter om att det är minusgrader och snö i Manchesterområdet. Nooooooo... don´t Eyjafjallajokull me again

    SvaraRadera