7.14.2010

A rock, an island

Hej där.
Idag har det inte hänt så hemskt mycket.
Jag har lagat en massa mat och badat och skrivit lite på min Rothsteinuppsats, han kan inte få ha rätt hela tiden. Jag måste stå upp och protestera, kausalitet? Hell no! Eller ja, lite finstilt harkla mig iaf.  
Massor med vatten har säkert haft tillfällig med min förbenade oskyddade trumhinna som aldrig verkar läka. Den bara tinnituspiper hela tiden. Jäkla grej.
I övrigt idel solsken och värmebölja. En sådan där ljummen dag som måste få finnas men som man inte riktigt minns med andra ord.

Men så kom jag på att jag måste fråga er läsare (förutsätter plural!) hur ni tänker om en läsvärd blogg, bredd eller djup? Svart eller vitt, "det beror på" svar accepteras inte. Då spåras IP adresser och skickas brandbomber. Det syftar även rubriken på, fundera på det. Carrie Bradshawdjup idag!

2 kommentarer:

  1. För att få svar och framför allt de svar man önskar tror jag Stalin är att rekommendra framför Carrie Bradshaw. Personligen föredrar jag givetvis din blogg precis som den är, så jag hoppas jag slipper Happy Hour med Molotov.

    SvaraRadera
  2. Annars har jag hört att en happy hour med Molotov kan resultera i att man både blir hammered and sickled ;)
    Tack för din åsikt, den är högt värderad.

    SvaraRadera