7.04.2010

Epic fail





På orten där vi kollektivet Allilujeva bor hölls i helgen Tammerpokalen. Var camp Allilujeva där? Näe.  Såhär i efterhand borde camp Allilujeva varit det istället för att ha öroninflammation och sådant där tjafs? JA! Fy fan vad mycket krall man skulle fått se, och kolozzeum-kändisar, och Arne Persson och och och... näe bättring Allilujevas BÄTTRING!!!

Var och köpte ett nytt gymkort idag. Nu jävlar skall här tränas tills fin respektingivande fysik uppnås. Kött behöver disciplin!

5 kommentarer:

  1. Anders Graneheim...FYI, jag har på uppmaning av min dåvarande chef klämt på Hr G's lår. Det var vår första kontakt. Mycket krall på den tiden minsann... Måste rycka upp mig jag med och visa min förfallande kropp vem som bestämmer. Ska bara äta upp min glass först...

    SvaraRadera
  2. Ät du upp glassen i lugn och ro el P, du har lite att oroa dig för. Jag vill bli frisk så jag kan kötta!!! och plugga såklart. Kött och plugg. Ska träffa farbror doktorn imorrn.

    Anyways, så låter denna närkontakt med Hr G's lår lite suspekt, varför uppmanade B----(?) dig att klämma G:is på löra? Jag menar man har ju hört andra stories om B----?

    SvaraRadera
  3. Gott tecken förresten att din dator är vid liv and going, vad var felet nu?

    SvaraRadera
  4. B---- uppmanade mig flitigt att klämma på diverse krall, men just med Hr G's lår var han väldigt mån om att jag skulle uppleva närkontakt. Detta var tydligen viktigare än att hälsa först. Sturmis skulle ha trivts bra där. Kött och homoerotiska undertoner i överflöd...

    Datorn är på väg tillbaka till exorcisten, epic fail på den lagningen. Detta skrivs på den rostiga gamla burken i hörnet som just för tillfället bestämt sig för att funka några minuter, dödsrosslingarna till trots. Tyvärr slocknar skärmen och den stänger av sig ibland, men den startade ju iaf. Efter X antal försök.

    SvaraRadera
  5. Åhh, jag måste bestämt skaffa mig ett jobb på ett gym men klämma innan de biffat till sig, konditionsnördar går också dit right?

    3e ggn på väg tillbaka nu?!?

    SvaraRadera