2.10.2017

Fredagsnatt

Ja det blir till slut natt, varenda jävla dag. Tröstande iofs men lite skit är det också med tanke på att det då blir morgon igen. Min sömn lyser med sin frånvaro trots att jag fått melatonin av läkaren att testa. Det egna hormonet borde välomprogrammera kroppen kan en tycka, men icke nej icke. Då är det väl bara att hämta gummikklubban. Bong tjong ner på kudden.

Sitter och lyssnar på Placebo, som jag annars brukar ta till när jag inte kan sova för att lyssna på lugn musik men si nej, det funkar inte det heller. Inte ens foolproof Burger Queen.

Åh well, jag vet ju att ni som jag inte kan motstå en bild på Bri Bri.

2009 looken - the best. Modet för pure morning looken har dock kommit åter och jag fyndade en likadan tröja som dear Bri hade på sig där. Kommer inte fixa håret dock.

Det har blivit Butterly pointless att skriva här om annat än mögigt skit. Jag känner mig bara övervakad när jag tar till orden här. Vad göra istället? Jag värdesatte detta som ett utlopp för allsköns knask som annars hotade bygga på sig till att bli känslor.
What could I do, what could I do?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar