9.27.2016

4.00 vaken och lite snakis

Det regnar ute. Hör att det slår mot fönsterrutan. Härinne i govärmen har chivvisen krupit ner under täcket och murvlar mot mitt ben. Så gosigt!

Ska åka hem idag, krama på alla jag saknar. Särskilt mor som out of the blue tog sig an landstinget igår. 

Visade sig att min remiss var avvisad i tysthet från akkis, hade kunnat vänta tills arslet ramlade av utan att något hände. Tur att hon ringde och skällde upp dom en aning.

Hon framtvingade dock en gastroskopi från vc  ändå, min mammis eftersom hon är bäst. Läk ringde upp mig igår och rekommenderade kontakt m dietist, jag har pratat m dietisten sedan maj, vad fan mer ska hon göra? 

Hon avslutade kontakten förra veckan med att ge mig nog med näringsdrycker för ett halvår och sa ring tillbaka när du vet vad felet är så vi har något att jobba med. 
Maten kommer upp igen, retro as fuck, som i våras.

Men det åsido, ska bli ultramys att vara hemma! Big hugs, small hugs (till pyttisarna!!), hoppas på sol så Colle kan vara i sin hage och bara stora myset!!

2 kommentarer:

  1. Djävlar i min låda vad det stormade inatt! Hoppas det löser sig med landstingskarusellen.

    SvaraRadera
  2. Tack för lyckönskningarna, och precis hundratusen tillbaka!

    SvaraRadera