4.08.2016

A mind full of tyranny and terror

Om en vecka stänger antagningen. Då måste jag ha knåpat ihop min höst, det är lite läskigt.
Om 4-6 månader börjar antagningen, antagligen. Kryptiskt, creepy kyphålskonstruktion - berättar inte vad det gäller. Är en fegis! Låt bara säga att det länkar till det mycket dystra tankelandskapet som tecknades i inlägget innan.
Snart börjar sommaren.
Snart slutar terminen.
Snarare än så har jag hemtenta.
Snarare ändå är det helg.
Dowap dowap.


Imorse markade jag 50kg. Fuck yeah! Pallade viktskivor under för att göra rörelsen kortare, men den kändes underbar. Jag saknar stången. Alltid.  Jag kunde nästan gå som folk därifrån, och jag tror mer på mark som the cure, än vad jag gör på roddmaskinen. Den är oberäknelig och ger mig snärtar i nacken.
Beep Beep. Paus slut. Åter till boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar