3.09.2016

Blasphemous Rumours, gnäll gnäll gnäll

Sover krattigt. Pissigt. Uselt.
Ringde t stället. Medd detta o att jag ville ha hjälp m detta. 

Hatar sömnbrist, limbo av disintegrerande vardag. Ska skriva examinerande uppsats t veckan, fungerar gärna som folk då.

De sa återkoppla dagen efter så skulle hon lägga lapp till läk. 

Återkopplade. Hon mindes mig sa hon, men tjata hjälpte inte. Läk satt faktiskt i möte m chefen om sina schemalagda pat o jag hänvisades att dryfta mina biverkningar vid åb i slutet av april. När jag hade min bokade tid, enligt schemat.

Belyste att biverkningar inte var problemet, varpå hon avbröt och höjde rösten.

Mycket troligt att det ligger högt upp på prio listan hos dr att ta kontakt om biverkningar, när jag har tid i april och ännu troligare att jag har lust att stå på inramad av uni-husen och låta mina symtom, i klartext annars ingen hjälp, eka fram. För det är ju där man håller till på dagarna.

Mycket troligt att man inte kan boka en tfn tid på det här satans stället som på alla andra vårdinrättningar bara. Väntar mig inte omedelbar hjälp, men någon slags struktur vore önskvärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar