10.13.2013

Kaj Krokodil

saxat fr Fyrishovs hemsida
(under min googling såg jag pannkakor - feed me pannkakor nowz!!!)


Helgen efter PM inlämningen, krävs lite återhämtning så Lilla familjen lämnade Kalle hemma igår och såg på karatetävlingar på Fyrishov. El P hade rest långväga ifrån för att coacha sina adepter som skulle försöka ha sönder andra. Tyvärr hann vi inte tala så mkt med El P för hon var så busy
MEN
vi hann få kontakt med Kaj Krokodil - Fyrishovs maskot som var ute och kramade barn. Ju blev mycket förtjust men tordes inte riktigt kramas. Kaj uppfattade dock Ju:s fascination och lekte lite med oss. Den dagens sociala träning minst sagt!
Efter detta blev vi angripna av akut Putte-snak då lite Kaj och lite äventyrsbad säkert hade tickled his fancy. Med lite tur kanske vi kan fixa det på något sätt.

El P påminde också om att Nick Cave närmar sig med stormsteg! Det ska bli nice, så nice. Placebobiljetten anlände för någon vecka sedan också - ett halvår efter order! Köpte dem på en fan presale eller något sådant, men har väl antagit mig lurad då den aldrig dök upp. Fryshuset 5 Dec, appropå social träning om jag tvingas åka själv...
Loud like love släpptes igår så nu har ni massor att plugga på tills dess, eller om det var jag....?

Ska nu väcka Julle och övertala henne att göra pannkakor till mig haha hahaha hahahahahaha!

2 kommentarer:

  1. Hallååå, våfflor är ju godare!

    SvaraRadera
  2. Men jobbigare, måste skaffa lagg och grejor. Tror inte det räknas som våfflor om de inte har våffelform, fastän det är våffelsmet....faktiskt.

    SvaraRadera