1.02.2013

Hejdå 2012

 Gott nytt, någon dag i efterhand.


Har inte lovat något och inte skrivit någon krönika heller. Det sistnämnda är dock en frestelse jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Orkar inte skriva en uttömmande grej, för jag glömmer ändå hälften av allt viktigt och tar med en massa strunt.
MEN
några punkter...utan inbördes ordning av vikt och betydelse men ibland kronologiskt ordnat det som poppar upp i skallen. Betonar igen att det inte är en komplett lista alls.

Fått en till brorson, Erich (efter Erich Lensherr).
Tappat farmor.


Flyttat tillbaka t Uppsala.
Börjat seriöst plugg, klarat mig genom en termin, snart (hoppas jag iaf) två.
Börjat med droger 14e feb
Trivts bättre och bättre med det, bortsett från det smygiga hungersuget.

Haft vår i Uppsala.
Träffat tusen tokar; i urval vilka vi minns
Året inleddes med "2an or nothing",
Fortsatte med "ska vi sätta igång då eller? (med handklapp)"
avslutades med den riktiga vinnaren:
"älskling jag vill ha barn med dig nu, men om du blir 
tokig och är OTROGEN tar jag dem och sticker"

Haft half n' half höst i Uppsala, men stabilare än våren.
Fusk m droger hit och dit och bläh...
Bra med mkt besök av Sturms!
Återupptäckt sci fi m HAL i spetsen

Tränat sisådär.
Börjat fila på styrkelyftaridéer.
Inofficiellt provtävlat en gång.
Börjat träna med klubb.
Kettlebellat mkt under sommaren.
Cyklat mycket - cykelpendling, och
10 mila Sundsvall Classics banan, rolig upplevelse. Måste göra fler gånger!

Varit med på "funktionär"på utställning.
Varit funktionär på Täby Extreme Challenge.

3 kommentarer:

  1. Man har inte roligare än man gör sig...

    SvaraRadera
  2. Anar jag att det saknas en best quotes of 2012 del i det hela?

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tycker faktiskt det.

    SvaraRadera