1.10.2013

Fissebasseluring och hejfaderallan, tallskogar som brann och Ångermanland

Jag är åter i Lubjankapassagen, eller ska vi lite stylish kalla det för Clavius base nu mer?
Sitter och tröskar mig genom försäkringsrätten och ska följdaktigen utnyttja att den drog med sig sömntåget likt sjömännen drar sina båtar uppför Volga.

Saknar familjen, saknar Tumme, saknar när Julle utropar sig själv till Magneto och tar professor X på ryggen och springer iväg (och var inte professorns ben trasiga innan så var de definitivt det då de slagit i alla dörrposter som fanns). Det var väldigt tyst här, men desto mer tid att fylla skallen med allt som statstjänstemän ska kunna.



Putte undrade när jag skulle komma hem när vi åkte för att släppa av mig, och det är ju på tisdag. Jag förstår sa Putte, förra tisdagen eller den här tisdagen? Nästa var inte ett godkänt svar.

Imorrn är det gruppbänk vad jag förstått i den svettindränkta squash-hallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar