9.16.2012

Ka-check!



Upptäckte igår att undergroundgymmet (min inre hipster älskar att kalla det för det!) som jag bor bredvid, har ett helt fungerande löpband. Jippi! Jag behöver inte få köldastma, klad hest.
Good times are rolling eller något sådant, sitter och lyssnar på blues medan jag idisslar mitt PM ser ni.  Tänker skriva om kausalitet och adekvans i HovR. Ja, det är arbetstiteln, man behöver inte ha så höga krav på den, ex KB blev ju en V. Mkt snyggare, av bild att döma med. Fick en konkurrerande bäbisbild imorse av broderns fru, svårt race det där. Han såg väldigt glad ut.

Känner att det kommer föreligga vissa svårigheter med att hålla sig till ämnet, juridik alltså och inte rota fram Aristoteles och grabbarna angående Modus Pollens Modus Ponens och grejor,  och inte hur mycket behöver riktiga-praktiserande-personer visa i verkligheten för att åstadkomma "med största sannolikhet".

Den här veckan har i summering varit en riktig treo, eller vitamin C eller whatever, en sådan där man tror är en helt vanlig tablett tills man svalt den och inser att det är en brustablett som kommer ligga i svalget och sprida illa smak ett tag. Ja så ordentligt illa var den väl inte men skulle behöva ett par dagars helg till. Pluggfri helg, bara ligga på sängen och titta i taket, sitta på balkongen och se lite på stjärnorna, se en film kanske - men inga krav på att se hela i ett kör och bara lalla på lite. Hade varit grejor, nu sörjer jag ju inte direkt att jag samkvämade med Elsa och Hitler men ändå. Får få timmar på dygnen.
Har inte hållit rutinerna den här veckan, och inte skött hälsan - tvärkorkat. Då blir det som på cykeln, kuggarna på navet hakar inte alltid i kedjan.


Abuse and reuse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar