2.26.2011

Slash n' Burn

Sitter med räkningsknulen. Jeterooligt.
Ljudet i huvudet blir lätt This joke sport severed av old Manics. Old som i åldersgamla. Sedan kommer she is suffering upp, gnidna jelar som tänker separera mig och MINA pengar.

Bakat en sockerkaka, ätit halva själv (comatose, almost). Kemerat en del. Damn it Jim, it's all kolväte! som Bones skulle sagt det. Blivit dumpad av biosällskapet (5 åringen i fråga prioriterade att åka stort fordon ist för se disneyfilm- dekadenta ungdom!)

Sprungit 22.5 km innan frulle!

3 kommentarer:

  1. Manics! Måste genast...-generation terrorists...ahhh...

    Inte sprungit nåt alls idag, men körde dubbla pass i dojon. Kommer att könnas imorgon. Fint det med.

    Dagens ungdom...annat var det på min tid, då fäljde 5-åringarna snällt med på Disneyfilmer. Och hånade mina tårar skoningslöst...

    SvaraRadera
  2. Åh, Manics... vilket guldband! Fast själv är jag, som hon i de mörka skogarna vet, helt såld på Manchesterbandet James.

    Rider fortfarande på lyckoruset efter konserten i Manchester Evening News Arena den 18:e december. Ståpäls modell XL. Nu ska dessutom mannen med den underbara stämman, Tim Booth, släppa soloalbum igen. A Must Buy!

    Denna underbara youtubevideo får mig att drömma mig tillbaks till snökaoset i Manchester i december och den underbart värmande konserten. Denna video har mina Facebookvänner fått stå ut med att jag länkar till alldeles för ofta...
    http://www.youtube.com/watch?v=LyZl9D0F8uQ

    SvaraRadera
  3. Länkar är till för att delas- ofta och mycket- så är det bara, och som Kant sade smak är dessutom irrelevant så de kan gott stå ut med det.

    Dubbelpass i dojon är icke dåligt, stiligt jobbat! Klämde in dubbelpass jag med igår, tempopass OCH backpass/ backintervaller! Låren brinner lite idag =)

    Och det där hånet av tårar, el P, det får man faktiskt stå ut med när man gråter så ofta som du ;)

    SvaraRadera