6.13.2010

Oh please

guldkorn= ALLT!
Båten nap= speed på uppdateringarna!

Har dragit igång med plugget nu igen, det tickar på eller ska jag säga sticker på för sticker det gör det mest hela tiden men med många pauser och snigelfart it's OK. Det är ju klart att det är pluggets fel att jag inte uppdaterar för när jag inte hade ngt annat för mig på dagarna då uppdaterade jag ju flitigt right? Nej inte riktigt kanske. Men jag jobbar faktiskt också nu, på the good ol' onk again yes yes. Det där om att inte göra om en sak gång på gång utan att lära sig var bara bullshit, it's gonna be ok!

Har varit mamma under veckan dessutom. Lämnat på dagis, hämtat på dagis lagat mat och that kind of shit. Om jag var en emo mamma skulle Putte vara mitt emo barn. Livet är hårt mot honom.

Nu laddar vi för Metaltown, deadlines and all kinds of dopey shit samtidigt!

2 kommentarer: