6.30.2010

Hundratusen åsikter som ingen lyssnar på

Sitter vaken och läser Rothstein. Flashback sedan tretiden Rothstein sedan halv sju. Tid är viktigt att kartlägga. Jätteviktigt jag lovar, super.

Lyssnar på det senaste Knet albumet. De låter lite lagom poppiga med de här gamla texterna. Å andra sidan fortsätter jag lyssna efter Brian Molko i varje låt. De sjunger om att det tog tjugofem år att nå så här långt  och då måste man fundera hur gammal Jocke Berg- the real deal egentligen är. Sen i starten månne? Å andra sidan var han tydligen född slagen. Loser. Ändå sitter jag här och ägnar min dyrbara limited edition tid åt att skriva om deras nya platta; En plats i Solen. Så det kan gå.

Jag hade en plan med det här inlägget men den glömde jag visst av så fort jag började hamra tangenter, de är tysta dock. Jag hör inte någonting på ena örat, inflammation? Ja kanske det, inte ont längre. Dalande stämning på inlägg alert! Achtung! Achtung! Byt bort En plats i Solen mot Relapse eller the Fat of the Land! Det blev Natural Born Killers soundtracket istället. Duger fint det.

Har en akut lust att handla på ICA Maxi, bara gå genom hyllorna på morgonkvisten alldeles ifred... jo just ja så var det.

God morgon på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar