7.31.2015

This world is full of refugees, theyre just like you, and just like me

Varit på playdate hos en 43 kgs Malte idag. 3 kgs Kalle gillade honom skarpt, och jagade honom runt runt. Malte hade ju t o m den goda smaken att ha en squeaky liggande som kunde inkorporeras i lekarna. Askalas!


Själv playdateade jag en old friend och vi snackade ( eller egentligen mest jag, FÖRLÅT ATT JAG AVBRÖT DIG SÅ MKT!!!) om allt mellan himmel och jord. Hon avstyrde mina planer på att bli skogsmulle med samma motivering som fadern: Dont quit your day job. Jag tar hinten, drömmen är död! Jurre bliv vid din blivande last... 

Sedan bröt jag av en gren på deras träd innan jag tog med min Chivvis och gick, den fastnade i håret som blivit starkare än trädet av lite hårspray. Så kan det gå...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar