4.04.2014

Som en dålig bloggare




Det kommer inte direkt många blogginlägg från det här hållet numera. Jag har dock fattat beslut att inte lägga ned bloggen då jag är säker att inspirationen kommer åter en dag.

Just nu upplever jag mig inte ha så mycket material att blogga om och runt då jag inte producerar så mycket på dagarna.
Jag kan dock berätta att Kalle och jag klämt in inte mindre än tre strava:de vårpromenader idag. Det börjar bli varmt med fleece under jackan. Det är väldigt bra då jackan kanske inte ger ett fullt lika sprängfyllt intryck utan den. Små tussilagos börjar också titta fram här och där vilket är trevligt.

Just nu väntar jag på att Ju ska komma hem så ska det ägnas lite tid till handling, och om Ju får sin vilja igenom, Trailer Park Boys... TPB är en kanadensisk lågbudget tv-serie i form utav en fejkad dokumentärserie med avsnitt på 20 min/gg. Det handlar om det småkriminella livet i en trailer park. Ju skrattar hejdlöst men jag är inte lika övertygad om dess storhet.

Så det var dagen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar