8.06.2013

Don't fuck it up

Sovit förvånansvärt gott inatt, fastän jag drömt mycket om kvinnliga interner. Ja inte så konstigt som det låter, vi har sett ett par avsnitt av Orange is the new black, en fängelseserie, som matunderhållning de senaste dagarna. Säsong 2 av Twin Peaks har inte lockat.

Solen börjar nu titta fram lite, fara för regn trodde jag, och om 10 minuter ska jag väcka Julle.
Duktig som hon är, och oförmögen att hålla detaljerna i styr som jag är, kom hon på igår kväll att jag inte alls ska dit jag var sist för att skriva utan ned på stan någonstans. Har ett hum om vart det är men inte mer. Ingen fara dock då Ju gått med på att cykla med mig till tentalokalen och bära mina heavy ass books för att skona min rygg. Mycket pussgurkigt av henne!



Det firar vi med disco!

2 kommentarer: