9.07.2011

Fall into you is all I ever do

Skjutsat Sturms. Skall snart hämta Sturms och eventuellt ta en dusch däremellan...kanske...om jag fortfarande vill då jag kommer till duschen... i vilket fall så regnar det ute så jag kommer bli blöt då... kanske lika bra att vänta? Jaja, jag måste väl... sådana här situationer skapar alltid frågan: Är jag inte kapten över mitt öde eller hur ligger det till?! Och så vägrar jag dusch en dag till! Freeedom!

Idag har all potential i världen att bli en jekkla bra dag! Skall påbörja mitt filosofiska pluggande idag, ignorera regnet och uträtta ärenden. Trés magnifique! Cambro fungerar äntligen så det går på räls som Kraftwerk brukar säga! Kanske kan jag klämma in lite choklad någonstans också, det vore rätt bra... för hjärtat självklart?

Det enda som tar ner dagen är att jag har energi till att lysa upp tusen glödlampor men en vilopuls på 70 slag (brukar ligga runt 40) och alltså vill inte min förlängning i rummet vara med på ansträngande aktiviteter. In return drömde jag inatt att jag sprang Vertex, sprang som vinden och var så nära målet när jag   blev väckt av någon som skulle åka till "IHLÖ sen ska man dö". Åh så jag vill springa! Men får väl utnyttja all energi till att lusenläsen Nagel istället. Take my hand, come into the land som han brukar säga.


Eller kanske... plugga koreografi istället?

2 kommentarer:

  1. Öh, exakt hur ofta brukar han säga det?

    We need more cowbell!

    SvaraRadera
  2. Han säger det rätt ofta faktiskt. Increasingly. Oftast brukar jag lägga honom under överhögtalaren och tillika Majsan, men för att inte knäcka hans stackars ande måste han ju få komma fram och glänsa lite han med.

    Alltid in the need for more cowbell!!

    SvaraRadera