1.20.2011

Fysik

En aning springsugen är man allt, men total vila betyder såleda ingen löpning idag. Segt!
On the other hand har jag supermycket tid att räkna på optiska fibrer och allt vad de innebär, yay me ;) Det där tekniska basåret med twist av citron har börjat nu så det pluggas åter så mycket tygen håller. Vem trodde att jag skulle inleda 2011 med fysik? Inte jag det är då säkert.

Ack mina gamla glasögon appropå optik gav häromsistens upp med en lättnadens suck. Trots superlim och en talangfull broder stod intet att göra utom att köpa ett par nya, så nu har jag sådana där breda kolsvarta hipsterbågar ni vet som passar bra med polokrage och liten hästsvans.
Jag kommer se så sjukt cool ut när jag springer runt i skogen med dem!
Skämt åsido nu kan jag luta huvudet framåt och ändå ha kvar glasögonen på näsan, sweet =)
Ni vill bra gärna ha en bild va?

4 kommentarer:

  1. Bild, bild, bild!

    Linser funkar kanske inte lika bra med polokrage och hästsvans, men å andra sidan har jag inte tillräckligt med hår för att göra en hästsvans så det var väl detsamma. Och jag ser sällan sjukt cool ut när jag springer i skogen, mest bara sjuk. Jag kan dock luta mig fram utan att de ramlar av så det gör jag och bugar och bockar för din fysiksatsning.

    SvaraRadera
  2. Jag aktade mig för att luta mig framåt i Eon Arena, för då fanns risken att man ramlar, tror att det har något med fysikaliska orsaker och samband att göra

    SvaraRadera
  3. Mihihi... försöker hitta en bra pretto pose, går sådär

    SvaraRadera